czwartek, 30 lipca 2015

Od Lexi do War'a

- To co ? Lecimy do domu ? - zapytał ukochany
- A może powiedzieli dalej za naszymi planami i polecimy odwiedzić moją siostrę - zaproponowałam
- Ok - nie protestował i wzbił się w powietrze
Moja siostra była w niebo wzięta, tym, że spodziewam się dziecka. Gratulowała i mi, i War'owi.
Gadaliśmy z nią o nas, o niej i o... rodzicach...
Rodzice to trudny temat. Nie bardzo podoba im się to, że nie poślubiłam jakiegoś tam księcia, i zrobiłam to samo co moja siostra, Merida. Wiedziałam, że ich zawiodłam i właśnie, dlatego postanowiłam zataić przed nimi ciąże.
Pożegnaliśmy się z Tamarą i wróciliśmy do domu.
< War ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...