czwartek, 30 lipca 2015

Od Ninariki do Average

- Average dziękuję - mówiąc to pocałowałam go.
Zjedliśmy wspólną zdobycz, a następnie poszliśmy na spacer... Było niesamowicie pięknie... Rozmawialiśmy o tym co przeszliśmy mając nadzieję, że nie spotka nas już nic złego. Nagle jakiś wilk nas zaczepił...
- Witajcie! Jestem Hiron - powiedział
Av milczał zły na basiora i przybrał postawę do walki...
- To jest mój mąż Average, a ja jestem Ninarika  - odparłam z lekkim zakłopotaniem
- Piękne imię jakże cudnej wadery - rzekł
Av nie wytrzymał tego, że on mnie próbuje poderwać.
- Odwal się od niej! - warknął
- Czemuż? Boisz się, że ci ją odbije? Żegnaj piękny kwiecie piękna - zaśmiał i znikł..
To...To było dziwne... Stałam oszołomiona całą tą sytuacją, a Av kipiał ze złości...
- Ty... - warczał
- Nie przejmuj się nim... Zawsze będę z tobą i nic tego nie zmieni, nawet on... Gdyż ty jesteś dla wyjątkowy - mówiąc to wtuliłam się w niego, choć mimo wszystko trochę się przeraziłam....
<Average???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...