środa, 29 lipca 2015

Od Energy do Nehariki

Obudziłem się przed Neh.
Poszedłem na polowanie. Pobiegłem na północ, kierując się zapachem. Biegłem z zamkniętymi oczami cały czas się śmiejąc.
Przystanąłem w krzakach. 
Zobaczyłem małe stado młodych jeleni. Zacząłem się czaić.
Skoczyłem i zaatakowałem największą sztukę.
Podczas powrotu do domu złapałem jeszcze zająca i wróciłem do jaskini.
Neharika właśnie się obudziła.
- Dzień dobry śpiochu ! - powiedziałem całując ną w policzek - Mam śniadanko !
Kiedy zjedliśmy postanowiliśmy wybrać się na spacer.
Poszliśmy nad piękny wodospad. Przystanęliśmy i wpatrywaliśmy się w lustro wody w totalnej ciszy.
- Neh... - przerwałem milczenie
- Tak ?
- Kocham cię - powiedziałem i pocałowałem ją

< Neh ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...