środa, 29 lipca 2015

Od Luke do Aqua i White

Wstałem z samego rana i wyszedłem na zewnątrz.
Poszedłem na polanę.
Naglę ujrzałem białą Waderę.
- Cześć. Jestem Luke - przedstawiłem się
- White - uśmiechnęła się
- Przejdziemy się ? - zaproponowałem
- Chętnie - rzekła i razem ruszyliśmy przez las
- Jesteś córką Alfy ? - zapytałe 
- Owszem - odparła śmiejąc się
Skierowaliśmy się w stronę wodospadu.
Usiedliśmy nad wodą, wpatrzeni w lustro wody.
Naglę nasze spojrzenia się spotkały.
White mnie pocałowała, ale ja odepchnąłem ją lekko.
- Mam żonę ! - krzyknąłem
White popatrzyła się na mnie smutnym wzrokiem.
- Prze... Przepraszam - szepnęła i odwróciła pyszczek
- Nie moge jej tego zrobić - powiedziałem 
Spojrzała się na mnie ze łzami w oczach.
- Przepraszam... Ja poprostu bardzo chcę mieć kogoś - rzekła
- Napewno kogoś znajdziesz, ale musisz jeszczę troche zaczekać - odparłem - Wrócę już do domu - mówiąc to pobiegłem w stronę swojej jaskini
Po 15 minutach wbiegłem do środka.
Położyłem się obok Aqu'y i poszedłem dalej spać.

< Aqua ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...