środa, 29 lipca 2015

Od Energy do Nehariki

Byłem trochę zdziwiony ciążą małżonki.
- Ja też się cieszę - powiedziałem i pocałowałem ją w policzek.
Poszliśmy nad piękny wodospad, położyliśmy się nad jego brzegiem, a ja zacząłem nucić ,, A Thousand Years ''. Neh zasnęła,a ja ciąglę nuciłem.
Kiedy się obudziła, był już zachód.
Usiedliśmy na środku polany wpatrzeni w zachodzące słońca. Neharika wtuliła się we mnie,a ja zacząłem śpiewać :
,, Heart beats fast colors and promises 
How to be brave how can I love when I'm afraid to fall 
But watching you stand alone 
All of my doubt suddenly goes away somehow
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid
I have loved you for a thousand years 
I'll love you for a thousand more

Time stands still beauty in all she is 
I will be brave I will not let anything take away 
What's standing in front of me 
Every breath every hour has come to this
One step closer ''
Potem dołączyła się ukochana:
.. I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid
I have loved you for a thousand years 
I'll love you for a thousand more

And all along I believed I would find you 
Time has brought your heart to me 
I have loved you for a thousand years 
I'll love you for a thousand more

One step closer
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid
I have loved you for a thousand years 
I'll love you for a thousand more

And all along I believed I would find you 
Time has brought your heart to me 
I have loved you for a thousand years 
I'll love you for a thousand more ''
- Czy tylko mi się wydaje, że ta piosenka jest o nas ? - zapytała
- Nie, kochanie, nie tylko tobie - mówiąc to pocałowałem ją w czoło i zacząłem nucić jakąś piosenkę.

< Neharika ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...