poniedziałek, 25 maja 2015

Od Ahiry do Black Princa

Siedziałam w Lesie Strachów i rozmawiałam z stworzeniami żyjącymi tam, co inne wilki uważały za nienormalne i mnie odrzucały, ale dla mnie było to normalne, przecież mam to od dzieciństwa.... Usłyszałam głos Black Princa, więc wyszłam z lasu i podążyłam w stronę Black Princa. Gdy dotarłam opowiedział mi, co się przytrafiło mojej siostrze. Przeraziło mnie to
- Gdzie ona jest?! Czy nic jej nie jest?! - krzyknęłam przerażona 
Basior powiedział mi, co powiedziała mu Kat. Westchnęłam cicho
- To prawda, że rodzice pouczali mnie, a ja nadal robiłam swoje. Bo od szczeniaka słuchałam głosu serca i pomagalam innym na tyle ile wtedy mogłam, a rodzicom się to nie podobało, więc mnie ciagle o cos obwiniali, lecz nie tylko przez to. Po paru dniach odkryłam swoją pierwszą moc- jak zwykle ostatnia- i postanowiłam ją pokazać rodzicom i rodzeństwu, lecz zamiast się ze mną cieszyć to przerazili się i mnie ochrzanili, a moje rodzeństwo się od mnie odwróciło i się mną nie interesowali.... Po osiągnięciu dorosłego wieku musiałam sie wyprowadzić, bo rodzeństwo nie chciało ze mną mieszkać - powiedziałam w końcu cała prawdę
- A jaka była to moc? - spytał 
Spojrzałam na niego i rzekłam 
- Chodź 
Poszedł za mną, a gdy doszliśmy na miejsce to mnie zatrzymał.
- To jest Las Strachu i Śmierci nie wolno nam tam wchodzić  - rzekł 
- Teraz patrz - odparłam i w myślach przyzwalam wszystkie stwory jakie istniały w tych, połączonych lasach. Black Prince się wystraszył i chciał mnie odciagnac, lecz go uspokoiłam 
- To ja je przyzwalam. To była moja pierwsza moc jaką odkryłam. Mogę kontrolować stworzenia z Lasu Strachu i Śmierci. 
Black patrzył na mnie, ale ja nie potrafiłam w nic wyczytać 
- To ja usunę się w cień. Nie będę wchodzić ci i przeszkadzać w życiu z Kat, choć szczerze bardzo i to tak baaaaaaardzo cię polubiłam. Ja.... - ostatnich słów nie mogłam wykrzesać z ust.
Podeszłam do basiora i go pocałowałam w policzek 
- Żegnaj, i wybacz mi - rzekłam smetnie 
< Black Prince????>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...