niedziela, 24 maja 2015

Od Ahiry do Black Princa

Domyśliłam się o czym myśli. Po zastanowieniu wydusiłam to z siebie
- Domyślam się nad czym rozmyślasz Black Prince. - basior chciał mi przerwać, lecz położyłam mu łapę na puszczku i kontynuowałam - Słuchaj głosu serce, ono wie najlepiej, ale wiedz, że.... jeśli wybierzesz Katniss to i tak pozostaniemy przyjaciółmi . No to....  zostawię.... cię samego.... - mówiąc to odeszłam
Nie robiłam sobie żadnych nadziei, że mnie wybierze. Moja siostra jest akurat pod względem najlepsza, nie dorównuje jej w niczym. Usiadłam na brzegu jeziorka i się bawiłam wodą....
<Black Prince???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...