środa, 27 maja 2015

Od Katniss do Ethan

Podniosłam się smętnie i wyszłam z lasu.
Poszłam do swojej jaskini gdzie czułam się bezpiecznie.
Położyłam się i zasnęłam.
Kiedy się obudziłam poczułam dziwny ból brzucha. Nie mogłam wstać, dlatego leżałam. Po kilku minutach do mojej jaskini wbiegł jakiś basior. Pomógł mi doczłapać się do medyka, który oznajmił.
- Jesteś w ciąży !
W jednej chwili cały świat ,, stanął na głowie ''.
Wybiegłam z płaczem. Basior, który mnie przyniósł podszedł do mnie i przytulił, tak jakby o wszystkim wiedział.
- Jestem Katniss - przedstawiłam się
- A ja Ethan - powiedział i razem wróciliśmy do jaskini

< Ethan ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...