niedziela, 24 maja 2015

Od Ahiry do Black Princa

Byłam oszołomiona tą sytuacją i szczerze nie wiedziałam co mam zrobić i powiedzieć, ale nie lubiłam jak ktoś jest smutny.
- Spoko - mówiąc to podniosłam twarz Black Princa, że musiał mi spojrzeć w oczy - Nic się nie stało.. Mówiąc szczerze pierwszy raz ktoś tak mi zrobił i powiedział. Zawsze czułam się w rodzinie niedoceniana. Rodzice byli dumni z braci i mej siostry, a mnie nigdy nie pochwalili za nic. Więc jestem zaskoczona tym, co powiedziałeś i zrobiłeś...  Nigdy nie sądziłam, że mogę... Mogę konkurować z siostrą o jakiegoś chłopaka, a co najlepsze czy któryś zwrócił by na mnie jakąś uwagę... - pierwszy raz się komuś z tego zwierzyłam
Czekałam co powie, co zrobi...
<Black Prince??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...