poniedziałek, 25 maja 2015

Od Black Princa do Katniss

Niedługo po tym zdarzeniu dowiedziałem się jak bardzo zmieniła się Ahira...
Nie mogłem w to uwierzyć !
Kocham ją, ale nie mogę jej tego powiedzieć !
To okropne uczucie !
Pobiegłem do lasu ( zwykłego ) i wykrzyknąłem na cały głos:
- Kocham cię Ahira ! - wrzasnąłem z całej siły kilka razy
Naglę usłyszałem dźwięk łamania gałęzi.
- Co ? - usłyszałem cichy głos za mną 
Kiedy się odwróciłem ujrzałem Ahirę. W wyglądzie nic, a nic się nie zmieniła. Ciągle była taka piękna i urocza jak w dniu naszego rozstania.
- Kocham cie ! To wszystko były kłamstwa ! - powiedziałem u szybko dodałem - Choć wiem, że nie chcesz tego słyszeć ja chce abyś to wiedziała - szepnąłem i szybko pocałowałem Ahirę, a potem sie odwróciłem i odszedłem kilka kroków w oczekiwaniu co zrobi.

< Ahiro ? >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...