sobota, 30 maja 2015

Od Eiry do Ältaira

- Dziękuje - na podziękowanie przytuliłam basiora i wróciłam do domu.
Wiedziałam, że Posejdon nie odpuści.
Położyłam się spać.
Kiedy się obudziłam byłam jakby w chmurach.
- Cześć ! - usłyszałam za plecami - Wiem, że nasza znajomość nie była zbyt perfekcyjna, ale wiedz, że ja cie kocham - powiedział Posejdon - A ty ? Co ty czujesz ? Nie musisz mówić... Ja umiem czytać w myślach...
Przekazałam mu kilka wiadomości. Między innymi taką:
,, Posejdonie wiedz że ja nie kocham ciebie ale jeśli spędzimy ze sobą więcej czasu może się to zmieni "
- Dobrze - rzekł - Chcesz wybrać się na obiad ? - zapytał
- Chętnie - odparłam z uśmiechem
Basior zabrał mnie do komnaty, gdzie dał mi jedzenie, a potem przeprosił na chwilkę.
Wrócił po kilkunastu minutach
- Chodź ze mną - powiedział
Poszłam za nim, a on wepchnął mnie do jaskiejś sali. 
Jakiś wilk z tyłu popchnął mnie i podeszłam do księdza. Uznałam, że to kościół jednak chwilę później pojawił się Posejdon.
- Porozmawiałem z Zeusem. Uniewarznił moją przysięgę - zaśmiał się kpiąco - Zostaniesz moją żoną ?
- Nie ! Nigdy ! - krzyknęłam
- Więc patrz ! - warknął i ukazał się przedemną obraz mojej siostry. Cierpiała, krwawiła i umierała. 
- Pzestań ! Proszę ! - krzyknęłam podbiegając do niego
- Wyjdziesz za mnie ?!
- Tak, tak ! Tylko nie krzywdź mojej rodziny ani mojej watahy - powiedziałam
- Świetnie - szepnął i zbliżył się do mnie
Zaczął się ślub.
- Czy ktoś sprzeciwia się temu związkowi - niestety nikt się nie odezwał, więc ksiądz szybko dodał - Możecie się pocałować.
Posejdon zbliżył się do mnie i namiętnie pocałował.
- Od teraz jesteście mężem i żoną !
Wróciłam do swojej komnaty, do której zaraz potem wszedł mój ,, mąż ".
- Możesz wrócić do watahy - powiedział - Ale pamiętaj ! Jeśli będziesz knuła coś z kimś za moimi plecami ten ktoś zginie ! Będziesz spała tu - mówią to zbliżył się do mnie i pocałował.
- Dlaczego to robisz ? - szepnęłam
- Dla władzy - zaśmiał się, a potem wróciłam na ziemię.
Wiem, że jeśli będe z kimś knuła on zginie, ale czemu ja !!!
Pobiegłam do swojej jaskini i płakałam... Bardzo długo płakałam...

Ältair ? >




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...