sobota, 30 maja 2015

Szczeniaki Niko i Rhean dorastają !

Astrid

login na howrse: KamilaQ
Imię wilka: Astrid
Pseudonim: As
Wiek wilka: 3 lata ( nieśmiertelna )
Płeć: Wadera
Charakter: Astrid jest bardzo inteligentną waderą. Potrafi zachować zimną krew w każdej sytuacji, zawsze służy pomocą i dobrą radą. Jest bardzo skryta i tajemnicza, większość czasu spędza w swojej jaskini, mimo to można z nią otwarcie porozmawiać. Bywa niemiła, denerwują ja nieodpowiedzialne wilki, lecz nie okazuje tego i potrafi tłumić w sobie każde uczucia zachowując pozory. "Oaza spokoju", właściwie zawsze zachowuje spokój. Po co się denerwować, skoro nie wniesie się tym nic, co mogłoby nam pomóc? Astrid nie lubi się stresować, nie lubi też, gdy ktoś panikuje, ale nie okazuje tego, pocieszy tylko. Jej mądre słowa dotrą do każdego, ponieważ jest to niezawodna szamanka znająca techniki, jakich nikt nie zna. Podobno... nie boi się niczego, lecz ma skryte strachy, o których nikomu nie mówi. Chce być dla innych wsparciem, chce, żeby inni przychodzili do niej i wiedzieli, że on zawsze pomoże, a nawet obroni... Może jej zachowanie nie koniecznie to zdradza, ale tak jest i każdy wilk to wie.
Aparycja: Majestatyczne żółte skrzydła oraz niebieska sierść. Niesamowita kompozycja, nieprawdaż?
Stanowisko: Szamanka
Moce:
  • "Wysysanie" światła z danego pomieszczenia - każdy zapewne wie, o co chodzi. Nie trzeba chyba dokładnie tłumaczyć. Skutki? Potrafi sprawić, aby w całym pomieszczeniu, ba! Na danym obszarze zapanowała absolutna ciemność.
  • "Wysysanie" energii z innych wilków - toteż raczej nie jest dość trudne do zrozumienia, toteż od razu przejdę do skutków. Wilk może być bardzo osłabiony przez dłuższy, lub krótszy okres czasu. Oczywiście, niektóre wilki pozostają pod działaniem tej mocy niezwykle krótko, aczkolwiek należy to do rzadkości.
  • Zmiana w smużkę ciemności - tłumaczyć nie trzeba, nieprawdaż? Skutków ta moc raczej też nie ma.

Zakochana w: Jak na razie brak *.*
Partner: Brak ♥
Rodzina: Ojciec ( Nieko ) Matka ( Rhean ) Bracia ( Gustave i Alex ) Siostra ( Eira )
Jaskinia: Jaskinia nr. 12
Historia: Urodziła się tu.
Inne zdjęcia:
Jako szczeniak -

Eira

login na howrse: KamilaQ
Imię wilka: Eira
Pseudonim: Eir
Wiek wilka: 3 lata ( nieśmiertelna )
Płeć: Wadera
Charakter: Jest nietypową wilczycą; bardzo nieśmiałą. Ciężko zdobyć jej zaufanie, albowiem w młodości była często wyśmiewana przez swoich rówieśników. Według osądzeń niektórych osobników, najpewniej tych, którzy wcale a wcale jej nie znają, wydaje się sztywna. Zawsze trzyma się wyznaczonych reguł, zasad, regulaminów i innych dupereli, które dla większości są niczym. Uwielbia miłość i romantyzm wszelkiego rodzaju. Zazwyczaj szeroko uśmiechnięta; potrafi posłać komuś uśmiech nawet w najgorszych chwilach życia. Nie należy do najodważniejszych, jednakże daleko jej do tchórzostwa. Zafascynowana mistycznymi stworzeniami, jakimi są smoki, co - być może - ma związek z rasą, do jakiej należeli jej rodzice. Zazwyczaj ma problemy z okazywaniem swych uczuć; głównie wywodzi się to ze strachu przed zranieniem innej osoby. Posiada swój honor i nie pozwoli dać się zhańbić. Niebywale mądra, jednak w pocieszaniu i doradzaniu nie jest zbyt... dobra. Potrafi kombinować i nieźle sprawuje się w obmyślaniu strategii. Zawsze szczera; nienawidzi kłamców. Zazwyczaj zamknięta w sobie; nie opowiada swojej historii czy jakichkolwiek innych informacji byle obcej osobie, co to to nie, potrzebuje zdobyć zaufanie do owego wilka czy innego stworzenia.
Aparycja: Pewnie zauważyłeś ten pawi ogon, co ? Tak.... to właśnie powód odrzucenia i zmiany charakteru Eiry z otwartej i radosnej wadery, na cichą i skrytą...
Stanowisko: Wyrocznia
Moce:
  • Wizja - moc ta pozwala Marano dostrzec przyszłość, jednakże aby mogła odkryć nadchodzące wydarzenia musi w pierwszej kolejności dotknąć stworzenia lub przedmiotu, który jest z przyszłością silnie związany; wizje nigdy nie są dokładne, zawsze przedstawiają wszystko zagadkowo i ciężko połapać się, o co w danej chodzi
  • Łzawy kobierzec - Z oczu i pyska wilczycy zaczyna lecieć czarna krew, która po spadnięciu na ziemię tworzy łany trujących czarnych róż.
  • Spacer w myślach - Wadera wnika do umysłu innego wilka i ,,spaceruje" sobie po jego marzeniach.
  • Shape shifter - Jeżeli tylko ma na to ochotę, Eiry może przybrać kształty i głos innego wilka.

Zakochana w: Czy ktoś by ją zechciał ?
Partner: Chciałaby pozna kogoś kto ją zrozumie ♥
Rodzina: Ojciec ( Nieko ) Matka ( Rhean ) Bracia ( Gustave i Alex ) Siostra ( Astrid )
Jaskinia: Jaskinia nr. 12
Historia: Urodziła się tu.
Inne zdjęcia:
Jako szczeniak -

Gustave

login na howrse: KamilaQ
Imię wilka: Gustave
Pseudonim: Matrix
Wiek wilka: 3 lata ( nieśmiertelny )
Płeć: Basior
Charakter: Gustave to dziwne stworzenie, nie cierpiące samotności. Jednak w zbyt dużej grupie również nie czuje się dobrze. Najlepiej pracuje mu się z kilkoma wilkami, i bardzo stara się, by zawsze tak było. Nie jest leniem, o nie! To pracowity wilk, wstający bladym świtem i od razu rwący się do codziennych obowiązków. Nie jest też łakomy, je tyle, ile potrzebuje i nie walczy o jedzenie. Jeśli zjawia się ktoś, kto chce zabrać mu zdobycz, odlatuje z nią. Jednak cudzego nigdy nie ruszy! To kradzież, a ona nie ma żadnej wartości. Może i na pierwszy rzut oka to ponury i niezbyt ciepły towarzysz, ale wystarczy, że go lepiej poznasz, a odkryjesz, że jest wartościowym przyjacielem. Uwielbia się śmiać, ale tylko z bliższymi przyjaciółmi. Ma trochę sarkastyczny sposób bycia, i wie o tym.
Aparycja: Zawsze nocy okularu ochronne.
Stanowisko: Naukowiec
Moce:
  • Prorocze Sny - Cedric często miewa różnego rodzaju sny. Dla wielu okazały by się one dziwne, aczkolwiek potrafi on je wytłumaczyć. Nie zawsze one sprawdzają się w życiu, aczkolwiek dzieje się tak bardzo często. Basior nie ma wpływu na to, co mu się przy śni, tym samym nie ma kontroli nad swoją przyszłością.
  • Tworzenie Koszmarów - Za sprawą umysłu, Cedric potrafi zmieniać sny innych w koszmary, aczkolwiek nie tylko, gdyż potrafi zmieniać treść snów. Nie będą one prorocze, aczkolwiek potrafią napędzić stracha.
  • Odgadywanie Emocji - Jak sama nazwa wskazuje, basior potrafi odgadywać (nie przewidywać) emocje innych. Zawsze trafne. Wie on, czy jesteś szczęśliwy, czy też smutny. Nie robi tego jednak na podstawie wyrazu twarzy, tylko siły własnego umysłu.
  • Zakochana w: Brak
    Partner: Brak ♥
    Rodzina: Ojciec ( Niko ) Matka ( Rhean ) Brat ( Alex ) Siostry ( Astrid i Eira )
    Jaskinia: Jaskinia nr. 12
    Historia: Urodził się tu.
    Inne zdjęcia:
    Jako szczeniak -

    Alex

    login na howrse:
    Imię wilka: Alex
    Pseudonim: Sen, Noc, Al, Ax
    Wiek wilka: 3 lata ( nieśmiertelny)
    Płeć: Basior
    Charakter: Oto jest, nasz wątpliwy bohater, Alex. Wokół siebie roztacza nieprzyjemną dla innych aurę tajemniczości. Nieprzenikniony umysł basiora wertuje każdy twój ruch rejestrując nawet najmniejsze drgnięcia. Z przerażającą szybkością wyciąga wnioski i podejmuje korzystne dla siebie decyzje. Co zaskakujące, przewidzenie twojej reakcji również nie jest dla niego niewykonalne. Każde słowo wypowiedziane przez Alex'a jest dobrze przemyślane, ma swój określony cel i za wszelką cenę chce go spełnić. Jak sam zwykł mawiać 'Ja słów na wiatr nie rzucam.' Omija szerokim łukiem wszelkie zgromadzenia, kółka wzajemnej adoracji i tym podobnych. Sam jest aby być i mało interesują go kontakty towarzyskie. W pewnym sensie można określić wilka jako egoistę.
    Cicha i samotna istota, od zawsze pozostawał w swoistym odizolowaniu. Teraz, kiedy dorósł nic specjalnie się nie zmieniło. Od czasu do czasu podniesie zbolały wzrok, zbyt znużony życiem aby dyskutować z kolejnym natrętem. Najpierw postara się spławić go paroma zdaniami, a raczej lakonicznymi wypowiedziami. Odejdzie, jak gdyby nigdy nic. Sam porównywany jest to snu, tak też zwykło się na niego mówić. Jest ulotny i nietrwały, kruchy, szybko zapomniany, a tak przez wszystkich wychwalany. Trudno więc go opisać, najlepiej podejść, spróbować zagadać. Na własnej skórze przekonać się o tym jaki jest, a jaki nie.
    Aparycja:
    Stanowisko: Szpieg
    Moce:
    • Geokineza, jest w stanie kontrolować ziemię. Unosić kamienie, czy wywoływać silne trzęsienia ziemi, zdolne do wyrządzania wielkich szkód. Nekromancja, Yussi może kontaktować się ze zmarłymi. Przywoływać ich i odsyłać, rozmawiać z duchami, a podczas walki tworzyć z umarłych oddziały. Wyczuwa śmierć. Mroczną stroną tejże mocy są talenty czysto ofensywne basiora, którymi stara się nie chwalić...

    Zakochana w: Brak
    Partner: Brak ♥
    Rodzina: Ojciec ( Niko ) Matka ( Rhean ) Brat ( Gustave ) Siostry ( Astrid i Eira )
    Jaskinia: Jaskinia nr. 12
    Historia: Urodził się tu.
    Inne zdjęcia:
    Jako szczeniak -


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...