poniedziałek, 25 maja 2015

Od Ahiry do Black Princa

On mnie kocha? Tez mi cos. Pewnie znowu kłamie i tyle, ale coś drgnęło we mnie, ale szybko to odrzucilam
- I znowu Kłamiesz! I co? Myślałeś ze po tych słowach wróci stara, naiwna, kretynka i idiotka Ahira? Nie! Ty ją zabiłeś! Teraz spójrz na swoje dzieło! Jestem spragniona krwi i nie mogę się doczekać gdy ktoś będzie cierpiał! - warknęłam
Basior nie mógł uwierzyć w moje słowa
- Ja cię naprawdę kocham!
Wyśmiałam go
- Co chcesz zyskać kolejnym kłamstwem? Moje serce jest zamknięte przed innymi i nigdy już się nie otworzy po tym co mi zrobiłeś! To ty mnie zabiłeś! Tamta Ahira już nie wróci! I przestań mi mówić kolejne kłamstwa o miłości. Ona nie istnieje!
- po tych słowach zniknelam
Ale widziałam jak jakaś zjawa rozmawia z nim....
<Black Prince, o czym rozmawiałes ze zjawa???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...