niedziela, 24 maja 2015

Od Ninariki do Average

Chciałabym by ta chwila trwała dłużej i wiecznie. Nigdy nie sądziłam, że spotkam kogoś w kim się zakocham. Nagle na niebie zobaczyłam Seze. Av rozpoznał stworzenie, które było podobne do tego, które mnie zaatakowało. Widział jak ląduje i chciał go zabić, lecz mu na to nie pozwoliłam. Wszystko mu wyjaśniłam
- Dziękuję ci Seze - rzekł
Cieszyłam się, że zaufał mu tak jak ja ufałam Seze. Był moim najlepszym przyjacielem i chyba on też tak mnie traktował. Cała nasza trójka rozmawiała ze sobą, a potem wszyscy bawiliśmy się w berka. Zabawa była idealna, lecz nagle strasznie mnie brzuch rozbolał, że aż upadłam...
<Average???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...