poniedziałek, 25 maja 2015

Od Black Prince do Ahiry i Katniss

Nie mogłem od tak wybrać....
Katniss to przepiękna wadera, ale za to Ahira ma bardzo dobry charakter.
Naglę usłyszałem trzask łamania gałęzi.
Kiedy się odwróciłem ujrzałem Kat.
- Hej ! - krzyknęła kiedy mnie ujrzała
- Cześć - odpowiedziałem z uśmiechem
- Przejdziemy się ? - zaproponowała
- No nie wiem...
- Przepraszam cie za wczoraj - zaczęła - Nie chciałam, żeby to tak wyszło, poprostu moja siostra jest strasznie wkurzająca, myślisz, że dlaczego rodzice jej nie chwalili ? Bo nie chcieli ? - zaśmiała się szyderczo - Nie, bo ona ciągle robiła coś żle ! Oni ciągle ją pouczali, a ona i tak robiła swoje - westchnęła ciężko. - Proszę pójdź ze mną na polanę...
- A może odprowadzę cię do jaskini ? -  zapytałem
- Nietrzeba... - odparła zawiedziona i odeszła 
Siedziałem tak godzinę kiedy naglę usłyszałem krzyk.
Pobiegłem tam odrazu i zobaczyłem Kat z jakimś basiorem. Atakował ją.
Odepchnąłem go i odgoniłem.
Podszedłem do wadery. Była przerażona. Leżała na boku i płakała. Trąciłem ją pyszczkiem. 
Zaniosłem ją do swojej jaskini i położyłem na ziemi. Przyniosłem trochę jedzenia i wody, a potem poszedłem spotkać się z Ahirą i powiedzieć jej o siostrze.

< Ahira ? >






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...