środa, 27 maja 2015

Od Katniss do Ethan

- Tą waderę nazwę Colette, a tego basiora Erik.
- Pięknie - podsumował
Przytuliłam maluchy i zwróciłam się do Ethana.
- Czyli mi pomożesz ? Zostaniesz ze mną ? - zapytałam
- Tak - mówiąc to położył się obok mnie i przytulił - zawsze - szepnął mi do ucha
Uśmiechnęłam się do szczeniąt.
Popatrzyłam się prost w oczy basiorowi, kiedy naglę mnie pocałował.
- Przepraszam... - powiedział, lecz ja nie dałam rzec nic innego, gdyż odwzajemniłam pocałunek.
- Nie przepraszam - odparłam i wtuliłam się w niegi
- Katniss...
- Tak ?
- Czy zostaniesz moją żoną ? - zapytał, a ja zaniemówiłam.
Podniosłam się i powiedziałam:
- Tak ! Tak ! - krzyczałam radośnie
- Teraz zajmijmy się szczeniakami - wyszczerzył się

< Ethan ? >

Colette:

Gdy dorośnie;

Erik:
Znalezione obrazy dla zapytania magiczne szczeniaki
Gdy dorośnie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...