niedziela, 10 maja 2015

Od Seven do Woodnight

- U mnie możesz liczyć na ,, posadę " znajomej. - mówiąc to poszedłem nad wodospad. 
Spotkałem tam Blooda i Demona.
- Hej ! - krzyknąłem podbiegając do nich
- Hej Sev ! - powitali mnie - Co tam u ciebie ? Długo cie tu nie widzieliśmy - zaśmiał się Bloody
- Śmieszne ! Byłem w północnej stronie watahy. - oznajmiłem
- Uuuu... - skomentował Demon
Przewróciłem oczami na znak zarzenowana.
- Poznałem tam całkiem fajną Waderę. Nazywa się Saorise - powiedziałem czekając na ich reakcje
Nie skomentowali tego.
Przez kilka godzin gadaliśmy o wszystkim, ale o niczym. 
Później wróciłem do domu.

< Woodnight ? Saorise ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...