sobota, 9 maja 2015

Od War'a do Lexi

- Pewnie! Załatwię miejsce, księdza i gości, a ty świadków i dekoracje ok? - spytałem 
Wadera się zgodziła na to. Postanowiłem od razu pójść do Sillena i Pandory i poprosić ich o przeprowadzenie ślubu. Znalazłem Sillena i go spytałem oto, i się zgodził. Zaprosiłem wszystkich, a teraz zostało tylko znaleźć odpowiednie miejsce na ślub... Szukałem praktycznie wszędzie, ale żadne miejsce nie przypadło mi do gustu, gdy nagle znalazłem je! Było idealne! Podbiegłem poinformować o tym Lexi. Gdy wszystko załatwiliśmy to wróciliśmy do jaskini i szybko zasnęliśmy. 
* Następnego dnia*
Staliśmy w wybranym miejscu na nasz ślub. Wszyscy się zebrali i Sillen stanął ba środku 
<Lexi?? Jak przebiegała nasza ceremonia ślubna???>

Nasze miejsce na ślub:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...