środa, 13 maja 2015

Nowa wadera !

login na howrse: Oliveczka
Imię wilka: Night
Pseudonim: Nity, Nighty, Nita
Wiek wilka: 100 lat ( nieśmiertelna )
Płeć: Wadera
Charakter: W latach młodości Night, pewna znachorka rzuciła na nią zły urok, zmieniając ją nie do poznania, w głodną mordu waderę o mocno skrzywionej psychice. Na co dzień zdaje się być bardzo miłą, sympatyczną, oraz wyjątkowo towarzyską samiczką. Jej optymistyczne nastawienie do świata sprawia, że może wydawać się głupkowata, niemądra w oczach innych, co jest mylne, iż jest nad wyraz inteligentna, co jednak czasem blaknie przy lekko szczenięcych wybrykach Night. Nita jest zagorzałą romantyczką, jej głównym celem jest znalezienie prawdziwej miłości, do czego uparcie dąży i nigdy, przenigdy się nie podda, nawet gdyby zawiodła się nie raz, nie dwa, lecz póki na znalazła jeszcze swojej miłości, szaleje jak może, lubi się zabawiać, no cóż, trzeba mieć i złe nawyki. Nie ocenia książki po okładce, nie przypina łatek po krótkiej wymianie zdań, nigdy nikogo z góry nie ocenia, musi kogoś poznać by być w stanie wypowiedzieć się na jego temat, do każdego jest nastawiona pozytywnie, szuka w życiu przyjaciół, albowiem większość życiowych dróg przeszła sama, teraz pragnie to nadrobić i znaleźć kogoś na dobre i na złe. Jest ona wyjątkowo pamiętliwa, co nie znaczy, że za wszelką cenę szuka zemsty, nawet nie lubi się mścić, wybacza w łatwością, ale zawsze pamięta każdą ranę, każde pęknięcie na swoim kruchym serduszku. Co prawda, nie specjalnie potrafi kontrolować swe uczucia, tak więc jej lekka złość to ognista furia, a chwila szczęścia powoduje, iż chodzi rozpromieniona cały dzień, ale stara się nie ukazywać swojej drugiej natury, która jednak nocą wyrywa się na pierwszy plan. Woli się nie wypowiadać na temat swej złej wersji, i ma nadzieję, że nigdy nikt nie będzie musiał poznać jej od drugiej strony;
Aparycja: Night ma całe szare futro z białymi uszami i jasno niebieskimi szlakami, wzorami na ciele
Stanowisko: Mag
Moce:
• Potrafi kontrolować cień i zatrzymywać przeciwnika za pomocą cienia, sam może zmieniać si.ę w cień
•Potrafi przejąc kontrole nad umysłem przeciwnika dzięki czemu przejmuje kontrolę nad ciałem wroga
• Byakugan  możliwość widzenia meridianów — złącz czakry, które otaczają wszystkie narządy wewnętrzne. Dzięki fenomenalnemu wzrokowi i perfekcyjnemu opanowaniu stylu „Miękkiej Pięści”, jest w stanie przerywać złącza czakry, niszczyć narządy wewnętrzne, a nawet całkowicie zablokować przepływ czakry oponenta. Działał on jak rentgen i potrafił prześwietlić przeciwnika na wylot, pozwalał na obserwację terenu na odległość oraz sprawia że potrafił zobaczyć wszystko co dzieje się w obrębie 359 stopni, co daje dodatkową możliwość obrony przed atakami. 
Zakochana w: Seven
Partner: ♥
Rodzina: Rodzice nie żyją Ojciec Shasta Mama Luana
Jaskinia: Mieszka gdzieś obok Polany Pełni Księżyca
Historia: Gdy miałam rok, w mojej poprzedniej watasze zaczęła się wojna, i nie wiem czy nie trwa nadal. Moi rodzice zginęli w bardzo złym momencie. Mój ojciec stał na "czatach", a matka w pośpiechu szykowała coś do jedzenia. Po chwili ojciec krzyknął, że idą. Mamę rozszarpały inne wilki na moich oczach. Ojca wzięli w niewole, i torturując go, zabili. Ja usiadłam w zagłębieniu, o którym nikt oprócz mnie nie wiedział. Siedziałam tam i rozpaczałam. Gdy wojownik nie patrzył, uciekłam do lasu. Starałam tam się wyżyć. Długo tam siedziałam i dorastałam. W pewnym momencie trafiłam tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...