środa, 6 maja 2015

Od Aishy do Zayn'a (Ciąża)

Medyk mnie zbadał, a potem poprosił by Zayn podszedł. Spojrzał po nas z uśmiechem
- Aisha jest w ciąży. Moje gratulacje - rzekł
Nikt z nas nie mógł w to uwierzyć, ale byliśmy strasznie szczęśliwi z tego powodu.
- Powinnaś unikać stresowych sytuacji i nie przemęczać się. Proszę byś za dwa dni przyszła do mnie - dodał
- Dobrze - odparliśmy
Od medyka poszliśmy do jaskini. Zayn się mną opiekował i nie pozwalał mi się przemęczać. Wieczorem rozmawialiśmy ze sobą...
- Jeśli to będzie dziewczynka to nazwiemy ją Ahira, a chłopca Narish, a ty, co sądzisz o tym? Lub masz inne propozycje imion? - spytałam
<Zayn??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...