środa, 6 maja 2015

Od War'a do Lexi

Lexi była w ciąży, czyli zostanę ojcem... Chwila, że co?! Spojrzałem na Lexi i zrozumiałem, że nie mogę ją zostawić, a poza tym uświadomiłem sobie jak bardzo ją kocham, i że dla niej postaram się stać z jednego dorosłym i odpowiedzialnym basiorem.
- To cudownie! - krzyknąłem radośnie
Lexi chciała wyjść o własnych siłach, ale ja ją wziąłem na plecy i rzekłem
- Lekarz ci kazał odpoczywać, więc moja pani pozwól, że cię zaniosę
Lexi wybuchła śmiechem na moje słowa i się zgodziła na to. Zamiast iść to wzbiłem się ostrożnie w niebo i pokazałem ukochanej krajobraz watahy z lotu ptaka...
<Lexi??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...