niedziela, 10 maja 2015

Od Seven do Woodnight, Saorise i chłopaków

- Sev, kto to ? - zapytał Demon patrząc gdzieś za mnie
Kiedy się odwróciłem zobaczyłem Saorise i Woodnight.
- Co wy tu robicie ? - zapytałem zdezoriętowany
- Chodzimy - oznajmiła Sao
- Demon, Blood to jet Saorise, a to Woodnight - przedstawiłem ich sobie
- Może się przejdziemy ? - zaproponowała Woodnight
- Właśnie rozmawialiśmy - rzekł Demon
- Proszę ! - powiedziały razem
Przewróciłem oczami i spojrzałem na chłopaków.
- No dobra, chodźcie - mówiąc to podszedłem do Blooda i Demona i popchnąłem ich.
Poszliśmy na wzgórze. Było wyjątkowo piękne tego dnia.

< Woodnight ? Co robiliśmy później ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...