niedziela, 17 maja 2015

Od Ninariki do Average

Spojrzałam niepewnie na basiora i odparłam - Nie lubię swojego odbicia Average spojrzał na mnie ze zdziwieniem. Chciałam zmienić temat, ale nie wiedziałam na jaki... - M-Może przejdziemy się dalej? - spytałam w końcu Basior przystał na to i ruszyliśmy dalej w milczeniu. Obserwowałam teren i wszystko, co było wokół nas. - Może opowiesz coś o sobie? - spytał basior Nie wiedziałam jak wymigać się od tego pytania.. - Ja... - nie dokończyłam, bo usłyszeliśmy krzyk Pobiegliśmy tam od razu. Zobaczyliśmy jak dziwne stworzenie atakuje bezbronnego szczeniaka. Acerage chciał coś zrobić, ale nim zdążył to ja użyłam swoich mocy i stworzyłam dziwne stworzenie, które uratowało szczeniaka. Zanim ktokolwiek się zorientował uciekłam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...