wtorek, 19 maja 2015

Od Ninariki do Average

Byłam oszołomiona jego pytaniem i szczęśliwa zarazem. Mimo wszystko nie umiałam mu odpowiedzieć na początku, ale w końcu mi się udało...
- Tak! - krzyknęłam i go pocałowałam namiętnie
Postanowiliśmy od razu poprosić Sillena o zgodę czy przeprowadzi nasz ślub, który miał się odbyć jutro o 14:30. Znaleźliśmy go na jakieś polanie. Podeszlismy do niego i go poprosiliśmy. Zgodził się na to. Musieliśmy znaleźć miejsce i świadków. Postanowiłam spytać się Elessara czy by nie mógł nim zostać. Gdy go znaleźliśmy i spytalismy o to, wyraził zgodę. Musieliśmy znaleźć świadka płci damskiej. Spotkaliśmy Lexi, którą o to spytalismy. Zgodziła się i pogratulowała nam. Wspólnymi siłami szukaliśmy miejsca na ślub, ale jak na razie nic nie znaleźliśmy. Nagle wpadliśmy i znaleźliśmy idealne miejsce. Zrobiło sie bardzo późno...
- Prześpisz się u mnie. Nie chcę by coś ci się stało - rzekł Av
- Dobrze - odparłam
Poszliśmy do jego  jaskini, idąc tak byliśmy do siebie przytuleni. Po kilku minutach doszliśmy do jego jaskini. Szybko zasnęliśmy.
* Następnego dnia *
Nie mogłam się już doczekać ślubu, ale jednocześnie sie denerwowałam. Przed ślubem sobie spacerowaliśmy jednocześnie rozmawiając o wszystkim i o niczym. Av mnie namiętnie pocałował i spokojnym krokiem szliśmy na nasz ślub
<Average??? Jak przebiegała ceremonia??>

Miejsce ślubu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...