niedziela, 17 maja 2015

Od Picallo do Jesse

Po tym jak wygoniłem Jesse z jaskini zacząłem pracować. Chciałem jej coś podarować, coś własnej roboty! Podczas wesela widziałem jak dwie gwiazdy spadły na Polanę Pełni Księżyca, więc tam pobiegłem. Znalazłem je! Sprawdziłem czy nie są uszkodzone, ale nie były! Na ziemi narysowałem kształt naszyjnika i zabrałem się do roboty. Ciężko pracowałem nad nimi, a moje wysiłki zajęły mi czas do wieczora, ale byłem zadowolony z siebie. Co prawda z gwiazd nic nie zostało, bo na początku mi nie wychodziło, ale pod koniec mi wyszło idealne naszyjniki. Zaniosłem je do naszej jaskini, następnie poszedłem po kwiaty, które ładnie ułożyłem. A teraz zostało już tylko znaleźć Jesse. Znalazłem ją jak rozmawiała z Scarem. Przeprosiłem go i porwałem moją żonę.Gdy doszliśmy do jaskini poprosiłem by zamknęła oczy. Gdy weszliśmy i otworzyła była zachwycona widokiem.. Nałożyłem jej naszyjnik, a potem ona mi.
- Zrobiłem te naszyjniki z prawdziwych gwiazd i one symbolizują naszą wieczną miłość. Nazwałem je Gwiazdami Wieczornymi - rzekłem
<Jesse???>

 Tak wyglądały nasze naszyjnik:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...