sobota, 16 maja 2015

Od Picallo'a do Jesse

- Wcale nie musisz być silna, wystarczy byś była, bo cię kocham - rzekłem, ale wadera chyba ich już nie usłyszała, bo zasnęła.
Postanowiłem tez się zdrzemnac. 
* Następnego dnia *
Obudziłem się wcześniej od Jesse i poszedłem cos upolować. Gdy zdobyłem cos do jedzenia i wróciłem do jaskini to wadera się akurat obudziła 
- Witaj - rzekłem i podałem jej jedzenie 
Gdy zjedliśmy posiłek wybraliśmy się na spacer. Usiedliśmy przed brzegiem jeziorka, a wokół rosły przeróżne i piękne kwiaty. Miejsce to było bardzo ładne... Nagle coś mnie napadło i pocałowałem namiętnie Jesse . Dopiero po dłuższej chwili się opamietałem...
- Jesse ja… cię kocham, ale wiem, że takie demona nie pokochasz, przepraszam - zacząłem i chciałem odejść gdy Jesse rzekła coś
<Jesse?? Co powiedziałaś???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...