niedziela, 17 maja 2015

Od Ridian'a do Rucy

Kiedy wyszliśmy ze szczeliny przyjrzałem się dokładnie waderze. Jest ona bardzo ładna.
- Przejdziemy się ? - zaproponowałem
- Tak ! - krzyknęła entuzjastycznie
Poszliśmy nad jezioro.
Porozmawialiśmy trochę i u znałem, że bardzo do siebie pasujemy.
- Robi się późno - uznałem - Odprowadzę cię
Kiedy byliśmy pod jaskinią wadery zapytałem:
- Spotkamy się jutro ?
- Z chęcią - odparła
Kiedy wróciłem do siebie, położyłem się i zacząłem rozmyślać o dzisiejszym dniu..... I uznałem, ze chyba się zakochałem....
* Następnego dnia *
Z samego rana wybrałem się do Rucy.
Kiedy wszedłem do jaskini zobaczyłem, że wadera nie śpi.
Podszedłem do niej i naglę coś mnie napadło i ją pocałowałem.
- Przepraszam - powiedziałem i spuściłem wzrok

< Rucy ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...