sobota, 16 maja 2015

Od Sao do Seven

Zamyśliłam się
- Postanowiłam, że szczeniaki będą ze mną. Nie mogłabym im tego zrobić. - powiedziałam
- Dobrze zrobiłaś - stwierdził Seven.
- Seven! - krzyknęła Night - Chodź już!
- Idź, żona i szczeniaki cię wołają - nakazałam. Basior na mnie popatrzył i poszedł. Ja postanowiłam wrócić do jaskini. W trakcie drogi rozmyślałam o moich nienarodzonych szczeniakach. Nagle na kogoś wpadłam. Był to basior. Alfa mówiła, że doszły do nas nowe basiory. Pewnie to jeden z nich. 
- Przepraszam. - powiedziałam - Jestem Saorise. A ty? Nie widziałam cię tu wcześniej. - popatrzyłam na basiora.

< Któryś z nowych basiorów ^^ ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...