niedziela, 17 maja 2015

Od Lexi do War'a

Po zjedzonym śniadaniu mieliśmy zamiar wybrać się na spacer jednak do jaskini weszli naglę.... MOI RODZICE !
- Co ty tu robisz - warknął mój ojciec na War'a - Mówiłem ci, że masz trzymać się z dala od mojej córki !
- Ale ja go kocham - krzyknąłem i stanęłam tuż obok ukochanego
- To nie jest ważne ! - prychnął ojciec
- Owszem jest ! Jestem w ciąży ! - miny moich rodziców były nie do opisania. Wyrażały wściekłość i sądzę, że wyobrażali sobie jak wyglądała by próba morderstwa mnie i War'a.
Mój ojciec wybiegł jak porażony prądem jednak matka została. Zbliżyła się do mnie i ukochanego.
- Gratuluję wam. - odparła - Twój ojciec ma świra na tym punkcie. Życzę wam szczęścia - mówiąc to oddaliła się

< War ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...