wtorek, 19 maja 2015

Od Saorise do Ghost

Ktoś na mnie wpadł. Upadłam. 
- Uważaj! - usłyszałam głos basiora
- Dobrze, przepraszam... - powoli wstałam
- Masz za co przepraszać! - burknął
- Wiesz co? Wku***łeś mnie tym! Nie dość, że ty na mnie wpadłeś, to jeszcze masz pretensje! Ciesz się, że cię przeprosiłam. Myślisz, że kim jesteś? Ja chce być uprzejma, a ty zgrywasz jakiegoś... EGOISTĘ! - krzyknęłam - Pie***ony gnojek - szepnęłam do siebie 
- No dobra, nie denerwuj się księżniczko! - powiedział z ironią. Podeszłam do niego i wpatrzyłam się w jego oczy:
- Może i jestem "księżniczką", ale chociaż trochę uprzejmą... - powiedziałam, basior popatrzył na mnie. - No dobrze! - spłynęła mi łza - przepraszam...!

< Ghost? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...