środa, 19 sierpnia 2015

Od Deathre do Mystic

Kiedy wróciliśmy do niego położyliśmy się spać.
* Następnego dnia *
Kiedy się obudziłam Mysitca nie było w jaskini.
Wrócił 5 minut później ze śniadankiem.
Jak już zjedliśmy poszliśmy na spacer, naglę zaczął potwornie boleć mnie brzuch.
Ukochany zabrał mnie do medyka, kóry po badaniu oznajmił nam:
- Deathre jesteś w ciąży ! Będzie jeden szczeniak ! Mała waderka ! - bardzo się ucieszyłam, jednak widziałam, że Mystic nie jest zachwycony
Po wyjściu ze szpitala wróciliśmy do domu.
- Nie cieszysz się, że będziemy mieli córkę? - zapytałam naglę
- Bo Nie jestem jeszcze gotowy na dzieci ! - również podniósł głos. teraz patrzyliśmy na siebie wściekle stojąc naprzeciwko siebie
- Było myśleć zanim się ze mną przespałeś ! - warknęłam i wybiegłam z jaskini

< Mystic ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...