środa, 26 sierpnia 2015

Od Pandory do Etery

Najpierw zaprowadziłam ją do swojej jaskini i zapoznałam ją z Sill'em i dzieciakami. Potem przedstawiłam ją też White, Dead'owi i Astegowi i przeszłam do wilków z watahy nie należących do mojej rodziny.
Najpierw przedstwaiłam jej Aishe i Zeyna, potem Ninarikę i Average, Anishe, Rhean i Niko, Księżną i Zega, Alex'a i Kiiyuko, Hekate, Emi, Astilie i Aresa, Sevena i Night i jeszcze wiele... wiele innych osób.
- Wszystkie te osoby chcą z tobą przebywać i są otwarte na twoje towarzystwo - powiedziałam z uśmiechem
- A tamta wadera i basior - zapytała i wskazała łapą na parę siedzącą na polanie. - Nie wyglądają przyjaźnie, ale za to ładnie razem się prezentują... Tak... Mrocznie
Mimowolnie zachichotałam.
- To jest Death i Blood - rzekłam
- I oni raczej nie chcą mnie widzieć - odparła pesymistycznie wadera
- Nie to chciałam przekazać... Po prostu nie są przyjaźnie nastawieni do żadnej żyjącej istoty... - powiedziałam

< Etero ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...