sobota, 29 sierpnia 2015

Od Etery do Ithiliena

Zdziwiło mnie to, że nikt o nim nie wiedział. Kurde co z nim nie tak! A poza tym ja też jestem głupia ciągle na niego naskakuje, ale to przez ten głupi sen. Szłam przez las, a wtedy zauważyłam jak Itihillien szedł z jakąś waderą. Pomyślałam, że moge ich śledzić.ale on napewno mnie rozpozna, więc zmieniłam się w Demona. Jak jestem Demonem to moge stać się niewidzialna, ale tylko dla wilków. Więc zmieniłam sie w demona. Po chwili zauwazyłam jak ją całuje odrazu wiedziałam że to jest jego dziewczyna chociaż nie jestem pewna. Nagle zobaczyłam innego demona, który zaczoł do mnie mówić.
- Nie jesteś prawdziwym demonem.
- Tak, masz racje-Powiedziałam.
-Czyżbyś ich obserwowała?- spytał 
- Tak, musze się dowiedziec jaką on ma rase- Odpowiedziałam i jak na złość Itihilien mnie usłyszał.

<Itihlien?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...