piątek, 28 sierpnia 2015

Od Pandory do Etery

Zdziwiło mnie zachowanie Etery, ale postanowiłam zostawić ją, aby troche ochłonęła.
Poszłam do swojej jaskini.
- Cześć - rzekł Sill podchodząc do mnie i całując w policzek
- Hej - odprałam i podeszłam do dzieciaków - Jak tam ?
- Dobrze ! - odparły chórem i przytuliły się do mnie
Zaśmiałam się. Zaraz potem do tego uścisku dołączył Sillen.
- Może się przejdziemy ? - zaproponował ukochany
- Chętnie - rzekłam i razem ruszyliśmy w stronę Jeziora Zabawy
Kiedy dzieciaki zobaczyły wodę od razu wskoczyły do środka, a ja i Sillen usiadliśmy na skale wpatrzeni w radosne szczeniaki.
< Etero ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...