środa, 19 sierpnia 2015

Od Sillena do Pandory

Razem z ukochaną wybraliśmy się na polanę.
- Niesamowite, jak nasza wataha się rozrosła, prawda - rzekłem
- Tak, rzeczywiście - powiedziała
Kiedy wróciliśmy do jaskini spędziliśmy razem cudowną noc
* Następnego dnia *
Ukochana narzekała na bóle brzucha, więc zaprowadziłem ją do Medyka.
- Gratulacje Pandoro ! Jesteś w ciąży - bardzo się ucieszyliśmy - Będą dwa szczeniaki. Basior i wadera.
Kiedy wyszliśmy ze szpitala poszliśmy się przejść.
- Jak nazwiemy szczeniaki ? - zapytałem
- Waderkę może... Kira, a basiorka Shiryo.
- Pięknie - odparłem i pocałowałem ją w policzek

< Pandora ? >

Kira:
Kiedy dorośnie:

Shiryo:
Kiedy dorośnie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...