piątek, 28 sierpnia 2015

Od Etery do Pandory i Ithilena

Zapewnie do niego podeszłam, pobiegłam za nim jak głupia i powiedziałam.
- Przepraszam cie, jestem głupia ale ja poprostu chciałam coś wyjaśnić, no ale dobra powinnam się pogodzić z tym- Przeprosiłam i odeszłam nie liczyłam że pobiegnie za mną i oto spyta. Poszłam do Pandory bo chciałam jej o tym opowiedzieć, tylko jej narazie ufałam. Gdy byłam koło jej jaskini zobaczyłam jak szepta coś z Sill'em, ale przecież to para nie powinnam się tym przejmować. Podzeszłam do niej i wszystko opowiedziałam, a ona odpowiedziała.
-Taki już jest nie mówi nkomu o swojej rasie bo nie chce niewiem czemu.
- Aha... To dziwne.. Przynajmiej ma fajnie, że wie jakiej rasy jest.- Mówiłam zamyślona.
- Nad czym tak myślisz Etero?- Spytała Pandora.
- Nad jego wyglądem nie wygląda jak normalny wilk.- Odpowiedziałam.

< Ithilien ? Pandora ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...