niedziela, 30 sierpnia 2015

Od Etery - adopcja

Myślałam nad adopcją małego szczeniaka, aż wkońcu się do tego kompletnie przekonałam. Więc poszłam do Pandory.
- Hej Pandoro, czy moge zaadoptować szczeniaka?- spytałam 
- Oczywiście, że tak- Odpowiedziała z uśmiechem i zaprowadziła mnie do paru szczeniaków. Widziałem dużo maluchów, ale jeden z nich był dla mnie tak jakoś wyjątkowy.
- Jak ma na imie ta czarna waderka?- Spytałam z uśmiechem.
- To jest Tsuya- Odpowiedziała.
- Witaj Tsuya- Powitałam młodą.
- Dzień Dobry...- Powiedziała nieśmiało.
- Pandoro, chciałabym ją zaadoptować. po chwili załatwiłam z Pandorą formalności i wziełam małą do swojego drzewa. 
- Tsuy'o mam dla ciebie prezencik- Powiedziałam z szczerym uśmiechem.
- Jaki?- Spytała z ciekawością. Nagle z drzewa zeskoczyła gwiazdka czyli prezent dla niej.
- Jak ją nazwiesz?- Spytałam. 
- Nazwe ją gwiazdka!!!- Krzykneła z radości.
- Ładne imie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...