środa, 19 sierpnia 2015

Od Energy do Nehariki

- To dobrze - szepnąłem - Może pójdziemy nad Jezioro Zabawy ? - zwróciłem się do szczeniaków
- Tak ! - krzyknęli chórem śmiejąc się
Poszliśmy w zamierzone miejsce.
Szczeniaki wskoczyły do wody, a ja z ukochaną położyliśmy się obok siebie na skale.
- Atriau ! Matt ! Zostawcie siostry ! - krzyknęła Neh, śmiejąc się 
Naglę zobaczyłem Hirona. Patrzył się na nasze dzieci z przeciwległego brzegu.
- Co on tam robi ?! - nastroszyłem się
Neharika się wystraszyła i przywołała szczeniaki.
- Czemu wyszliśmy ? - zapytała słodko Nessy
Widziałem, że ukochana nie wie co powiedziać, więc postanowiłem ją wyręczyć:
- Robi się późno kochanie
Wróciliśmy do domu. Podczas powrotu wiedziałem, że Hiron nas śledzi. Przerażający typ !
Moja luba razem ze szczeniakami poszli spać, a ja zaraz o nich.
* Następnego dnia *
Kiedy się obudziłem moja rodzinka jeszcze spała, więc wybrałem się na polowanko.
Znalazłem dużego jelenia. 
Upolowałrm go i zaniosłem swoją ofiarę do jaskini.
Kiedy Neh wstała, nakarmiła szczeniaki i razem zjedliśmy śniadanie.
Wybraliśmy się na spacer.

< Neharika ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...