wtorek, 25 sierpnia 2015

Od Etery do Pandory ( poszukiwania watahy )

Szłam przez las bez celu nadal szukałam watahy i nagle zobaczyłam wilki biegające po łące i zastanawiałam się czy mają watahe. Przyglądałam się im do wieczora, wtedy gdy już gdzieś szły pomyślałam może znajde watahe dla mnie. Doszłam za nimi do watahy i sie ucieszyłam. Zobaczyłam w pewnym momencie Alfe i przyglądałam się jej z zaciekawieniem po chwili zauważyła mnie i podeszła spokojnym lecz dumnym krokiem.
- Witaj, co cie tu sprowadza?- Spytała.
-Witaj... Jestem Etera i przybyłam tu by znaleźć watahe dla mnie i pomyślałam że tu moge znaleźć moje miejsce.- Odpowiedziałam nieśmiało.
- Oh, więc tak to fajnie gdzie chcesz mieć jaskinie?- Bałam sie troche bo nie lubie gdy ktos zadaje mi więcej niż 1 pytanie
- Moge spać pod drzewem jak zwykle.- Odpowiedzialam jakbym była z tego dumna
- Dobrze twój wybór, masz tu koc i poduszke by ci się lepiej spało.- Powiedziała tak miło że ją odrazu polubiłam. Poszła do swojej jaskini a ja poszłam pod najbliższe drzewo i położyłam poduszke i przykryłam się kołdrą. Zanim zasnełam myślałam o wilkach, które tu mieszkają niewiem czy tu będzie dobrze dla mnie.

<Pandora>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...