niedziela, 30 sierpnia 2015

Od Etery do Pandory

Pandora wogóle się tym nie przejeła. Co mam zrobić przecież mam już dużo rzeczy na głowie. Musze się dowiedzieć jakiej rasy jest te cholerny Ithilien, opiekować moją podopieczną, Pixi i Lunką, a na dodatek Voodoo. 
-Ku***- Szepnełam do siebie. W co ja się wpakowałam? Szlag by trafił. Poszłam nad jeziorko zabaw, bo tam miała na mnie czekac Tsu. I była tam.
- Cześć, Eti- Powiedziała, a potem zjawiły się Pixi i Luna.
- Hej moje słodziaki- Odrazu pojawił mi się uśmiech na pysku.
- Co robiłaś? - Zapytała Luna.
- Rozmawiałam z Pandorą i spotkałam mojego starego znajomego... A wy?- zapytałam.
- Bawiłyśmy się w wodzie. - Powiedziała Tsu.
- To dobrze, a fajnie było?- Znowu zadałam pytanie tak.
- I to bardzo!!!- Krzykneły 3 naraz. Jak ja je kocham. Nagle przyszła Pandora z Sill'em i jej szczeniakami.

<Pandoro?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...