piątek, 28 sierpnia 2015

Od Panodry do Etery i Ithiliena

- Niestety, ale nie do końca wiemy jaką ma rasę - rzuciłam niespokojne spojrzenie w kierunku Sill'a
Doskonale wiedzieliśmy jaką rasę nosi Ithilien, lecz poprzysięgliśmy mu, że nikomu nie powiemy. Zamierzałam dotrzymać danego mu słowa.
- Przejdźmy się - zaproponowała z uśmiechem Etera
- Dobrze - odparłam
Wyszłyśmy z jaskini i skierowałyśmy się w stronę lasu Strachu,
Szłyśmy tak w milczeniu, rozglądając się na boki, kiedy naglę ujrzałam Ithiliena.
Siedział przy drzewie i obserwował dwa małe jelonki bawiące się na łące, naglę cicho zachichotał.
- Masz szansę się zapytać ... - rzekłam tajemniczo
- O co ?
- To Ithilien - po tych słowach odeszłam dumnym krokiem z stronę swojej jaskini

< Etero ? O co zapytasz Ithiliena? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...