wtorek, 25 sierpnia 2015

Od Pandory do Etery

Poszłam do swojej jaskini.
- Kto to był ? - zapytał Sillen
- Nazywa się Etera, chciała dołączyć do watahy. Przyjęłam ją - rzekłam do niego
Westchnął ciężko.
Położyłam się na swoim łóżku, a obok mnie zaraz ułożył się Sill.
Wtuliłam się w niego i zasnęłam.
* Następnego dnia *
Kiedy się obudziłam postanowiłam zająć się trochę Eterą.
Wyszłam z jaskini i zauważyłam, że właśnie się obudziła.
- Dzień dobry ! - powiedziałam podchodząc do niej - Może masz ochotę na obchód terenów watahy ? - spytałam
- Chętnie - odpowiedziała
Najpierw poszłyśmy na polowanie, a potem pokazałam jej wszystkie miejsca w watasze.
Kiedy wróciłyśmy był już zmrok.
- Dobrej nocy - odparłam i wróciłam do jaskini
Od razu podbiegli do mnie Kira i Shiryo, aby się przywitać. Zaraz po nich Sillen przytulił mnie do siebie.
Nakarmiłam szczeniaki i razem z Sill'em i dzieciakami położyliśmy się spać.

< Etera ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...