piątek, 28 sierpnia 2015

Od Etery do Pandory

Stanełam koło Pandory i Sill'a, bo znalazłam coś ciekawego w starych księgach.
-Witaj Pandoro i Silen'ie- przywitałam ich z uśmiechem
- Witaj Etero- powiedzieli w tym samym czasie oboje z uśmiechem. Odrazu zauważyłam, że sa razem szczęśliwi.
- Znalazłam coś ciekawego w starych księgach o tym wilku.- powiedziałam poważnie jak najbardziej mogłam.
- Co takiego?- powiedziała Pandora z zaciekawieniem.
- Ten wilk jest w tej watasze ale nie mogłam odczytać jego imienia... Dwie pierwsze litery to I...T..tak to było It.
- Ciekawe... Może ja się odczytam- Przez chwile się zastanawiała- Przynieś mi tą księge po południu

<Pandoro może kogoś kojarzysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...