piątek, 28 sierpnia 2015

Od Saorise do Gustave

BEZ ZBĘDNYCH NIEPOROZUMIEŃ: SAORISE NIE ODCHODZI Z WATAHY, TO TYLKO WĄTEK, MOŻE ODEJDZIE, MOŻE ZOSTANIE, NA RAZIE JEDNAK JEST JESZCZE CZŁONKIEM WKŁ! 

Tak, przyszedł czas na samotne życie. Postanowiłam opuścić watahę. Poszłam do Pandory i wszystko powiedziałam
- Ale dlaczego chcesz odejść? - zapytała wadera
- Wiesz... Są takie dni, kiedy uświadamiasz sobie, że coś musisz zrobić, coś zmienić. Właśnie dziś ja mam taki dzień...
- Dobrze... - powiedziała Pandora - Ale pamiętaj zawsze możesz tutaj wrócić! - uśmiechnęła się
- Dziękuję - odwzajemniłam uśmiech. Szłam nie zważając na wilki. Nagle podbiegł do mnie Gustave
- O cześć! Gdzie idziesz? - zapytał basior.
- Odchodzę z watahy... - powiedziałam
- Ale... Dlaczego?
- Nie wiem... Muszę coś zmienić, coś mnie wzywa... - odpowiedziałam

<Gustave? Przepraszam że takie krótkie, ale... >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...