środa, 19 sierpnia 2015

Od Nehariki do Energy

- Waderkę Rosa Negre ,a basiorka Atriau - powiedziałam
- Piękne imiona kochanie - rzekł
Wróciliśmy do domu, a dzieci bardzo szybko zasnęły...
*Następnego dnia*
Obudziłam się dość wcześnie,ale nie najwcześniej, czyli tak w sam raz... Mojego męża nie było w jaskini, a dzieci się obudziły. Postanowiłam wyjść z nimi na dwór.... Gdy tak siedziałam przywalił się do mnie jakiś basior...
- Odejdź! - warknęłam zła i przerażona
- Jestem Hiron - rzekł - a ty piękny aniele?
- Wynocha! - mówiąc to odsuwałam się, ale on nie dawał za wygraną, ale zjawił się Energy i go przegonił
- Nic wam nie zrobił? - spytał
- N-Nie - odparłam trochę wystraszona
<Energy??>

Nasze dzieci:
Rosa Negre:

Jak dorośnie:

Atriau:

Jak dorośnie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...