piątek, 28 sierpnia 2015

Od Pandory do Etery

Etera odeszła, a ja leżałam na skale razem z ukochanym. Zaraz potem przyszły dzieciaki i legły obok mnie.
Po południu wróciłam do jaskini.
Naglę do mojego domu wparowała Etery. Chyba była zmęczona.
- Mam księgę - mówiąc to podarowała mi przedmiot
- Dobrze - otworzyłam księgę - Gdzie to jest ?
 Zaraz - mruknęła, odwróciła przedmiot w swoją stronę, przekartkowała kilkadziesiąt stron i kiedy odnalazła rzeczoną stronę odwróciła księgę, bym mogła przeczytać.
Przeczytałam cały rozdział o takowym wilku.
- Sądzę, że chodzi tu  Ithiliena... - oznajmiłam
- Gdzie mogę go znaleźć ? - zapytała
- Zazwyczaj szwenda się gdzieś poza terenami watahy z Jassmine - odpałam

< Etero ? O co chodzi z Ithilienem ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...