wtorek, 18 sierpnia 2015

Od Deathre do Mystic

Wróciłam i spojrzałam się mu w oczy.
- Znamy się pół dnia, a ty proponujesz mi partnerstwo ?! - zapytałam
- Zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia. Czy to nie wystarcza ? - mówiąc to poatrzył mi się głęboko w oczy
Był taki uroczy ! Ale to nie może być powód dla, którego mamy być razem.
- Dla mnie nie ! Nie mogę być z facetem, którego prawie nie znam ! Nie znam twojej rodziny ! Nie wiem jak się tu znalazłeś ! - krzyczałam bliska płaczu - Nie... - no i pękłam....
Rozpłakałam się.
Nie protestowałam, kiedy mnie przytulił. Wtuliłam się w niego.
- Przepraszam - szepnęłam

< Mystic ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...