środa, 19 sierpnia 2015

Od Miko do Severyl

Bardzo się ucieszyłem kiedy Sev w końcu się obudziła.
- Witaj Śpiąca Królewno - powiedziałem i pocałowałem ją w policzek - Jak tam ?
- Lepiej - uśmiechnęła się - głowa mnie już nie boli
- To dobrze. Idziemy na spacer ? - zaproponowałem
- Jasne - rzekła i razem ruszyliśmy na polanę
Spędziliśmy razem cały dzień.
Zrobiło się późno, więc wróciliśmy do jaskini.
* Następnego dnia *
Wczoraj spędziliśmy razem cudowną noc.
Ukochana narzekała na drone bóle brzucha, więc zaprowadziłem ją do medyka.
- Jesteś w ciąży - oznajmił nam po krótkim badaniu USG - Będą cztery szczeniaki. Dwie waderki i dwa basiorki.
Bardzo się ucieszyliśmy i razem wróciliśmy do jaskini.

< Severyl ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...