poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Od Alex'a do Kiiyuko

Naglę Kiiyuko dostała kolejnych skurczy i urodziły się kolejne dwa szczeniaki.
- Teraz ty wymyśl imiona - rzekłem
- Waderkę Sasha, a basiorka Seth - powiedziała po dłuższym zastanowieniu
- Pięknie - mówiąc to pocałowałem ją w policzek
Ukochana, zmęczona porodem, zasnęła, a reze z nią dzieci. Postanowiłem wybrać się na polowanie.
Wybiegłem z jaskini i kierując się zapachem natrafiłem na grupkę młodych jeleni.
Kiedy już upolowałem najsilnijszą sztukę zaniosłem swoją ofiarę do jaskini i czekałem, aż wszyscy się obudzą.
Nie kazali mi długo czekać. Po piętnastu minutach Kiiyuko otworzyła oczy i uśmiechnęła się do mnie kiedy zobaczyła jelenia.
Chwilę potem dzieciaki się obudziły i razem zjedliśmy obiad ( bo było popołudnie ). Następnie postanowiliśmy wybrać się na spacer.
- To gdzie idziemy ? - zapytałem, kiedy wyszliśmy z jaskini

< Kiiyuko ? >
Sasha:


Kiedy dorośnie:
Waterside [+video] by Autlaw

Seth :


Kiedy dorośnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...