poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Od Deathre do Mystic

Popatrzyłam się na niego. Wyrwałam się z jego objęć.
- Znamy się pół dnia,a ty już się do mnie podwalasz ?! - warknęłam - Dupek ! - wycedziłam i odwróciłam się
- Deathre ! - usłyszałam za sobą głos basiora
- Czego ?! - krzyknęłam
- Daj mi to wyjaśnić - prosił i skoczył przede mnie
Stanęłam i wpatrywałam się w niego z furią.
- Masz minutę - wymamrotałam
Spojrzał się mi w oczy, ale ja odwróciłam wzrok, więc, aby nie przedłużać odparł:
- Kocham cię.
Przeniosłam wzrok na niego.
- A ja się nie liczę ! - wykrzyknęłam - Nawet nie dałeś mi dojść do słowa, tylko od razu mnie napadłeś i pocałowałeś !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...